CATEGORII PRODUSE

Accesorii dressing

Accesorii bucatarie

Manere & Butoni

Agatatori & cuiere

Balamale

Picioare & Role

Cadre mese/birou

Glisiere & Sisteme sertare

Console | Suporturi | Conectica

Usi mobilier

Sisteme pentru usi

Incuietori & inchideri usi

Electrice

Pal Melaminat

Pal Brut

MDF & Fronturi

PFL

Canturi

Blaturi

Ambalare

Scule

Materiale de constructii

Mobilier

Mineralo Acrilice

Accesorii pt canapele

NEWSLETTER
CONTACT/ORAR

TEL:
0741.10.10.10
FAX:
021 255 64 75

ORAR:
Luni-Vineri: 08:00 - 18:00 Sambata: 08:00 - 14:00 Duminica: închis

SOCIALIZARE
Urmareste-ne pe: Pagina Facebook Regency Company Pagina Twitter Regency Company
Visa Visa Electron Mastercard
Cariere

Trimite CVINFORMARE INIȚIALĂ

Subscrisa Regency Company SRL, cu sediul în București, Bd. Basarabia, nr.256, etaj 1, sector 3, număr de Ordine Registrul Comertului J40/2042/1999, CUI RO 11680026, telefon 0241/2553957, e-mail: dpo@regencycompany.ro, în baza art 13 din Regulamentul UE  679/2016 vă informăm că vom colecta și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal: nume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa, CNP, etc. în scopul încheierii contractului de muncă dintre dumneavoastră și subscrisa.
Temeiul juridic al prelucrării datelor dumneavoastră îl reprezintă încheierea și executarea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b din Regulament) precum și prelucrarea necesară conform obligației legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulament) obligație legală reglementată de legislația muncii.
Vă informăm că, destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt:
- în situația în care se încheie un contract de muncă: angajații subscrisei, instituțiile statului, și nu intenționăm transferul acestor date către o altă companie.
Vom folosi datele dumneavoastră personale referitoare la procesul de recrutare pentru:
– a evalua dacă sunteți potrivit pentru o poziție în cadrul SC Regency Company SRL
– a vă contacta cu privire la aplicația dumneavoastră,
– a administra procesul de recrutare,
– a vă contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior, chiar și pentru firmele din grupul Regency Company și pentru care considerăm că aveți profilul profesional potrivit,
– a avea evidența unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ați participat și a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o ofertă sau pentru care oferta a fost refuzată.
Nu divulgăm sau transferăm datele dumneavoastră personale către terți. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer.
Informațiile cu caracter personal pot fi divulgate către Poliție, Instanțe judecătorești sau organe ale statului abilitate atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune.
În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta măsurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.
Datele vor fi stocate:
- pe o perioada determinată, atâta timp cât există contractul de munca în vigoare (dacă se va încheia un contract de muncă) precum si, în conformitate cu legislația în vigoare atâta timp cât avem obligația legală de a păstra contracte de muncă, ștate și alte documente legale în evidența contabilă și în arhiva societății.
-pe o perioada de 3 ani în situația în care nu s-a încheiat contractul de muncă.
Vă informăm că, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale, precum și rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum și dreptul de a face plângere la Autoritatea de Supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost nerespectate.
Vom stabili măsuri tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea integritatea și accesibilitatea datelor dvs cu carcater personal prelucrate, vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislația în vigoare.


Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency.
Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la
recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.



POSTURI DISPONIBILE
 

DIRECTOR FILIALĂ - Timișoara
 
- Organizarea, coordonarea și controlul activității desfășurate în cadrul punctului de lucru
- Coordonează activitatea comercială și operațională din punctul de lucru
- Este formator în cadrul echipei pentru activitatea angajaților din subordine
- Asigură recrutarea și integrarea noilor angajați
- Motivează echipa pentru a se dezvolta în mod continuu
- Planifică împreună cu echipa operațiunile necesare pentru activitatea specifică puctului de lucru și urmarește îndeplinirea lor
- Gestioneaza buna funcționare a magazinului din punct de vedere tehnic si organizatoric 
>> DETALII
 
OPERATOR FACTURARE - București, Brașov, Timișoara
 
Abilități de operare PC și a pachetului MS Office
- Cunoașterea unui soft de gestiune contabilă/ERP – constituie un avantaj;

- Întocmirea facturilor, avizelor, proformelor
- Întocmire dispozițiilor de plată/încasare
- Emiterea chitanțelor, încasare numerar sș prin POS
- Întocmirea zilnică a monetarului, raportul Z 
>> DETALII


ECONOMIST FINANCIAR

- Efectuarea plățlori online
- Înregistrarea cronologică și verificarea documentelor aferente registrului de bancă și casă
- Întocmire rapoarte financiare cerute de conducere
- Înregistrarea deconturilor de cheltuieli 
>> DETALII

ANALIST FINANCIAR

Acreditări în zona de analiză financiară;
- Experiență de minim 5 ani, preferabil în analiza financiară pe retail
- Cunoștințe solide de contabilitate și legislație financiară
- Întocmește rapoarte privind costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte
Realizează analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri și oferă consiliere financiară directorilor din alte departamente
Analizează obiectivele financiare și de afaceri ale companiei pe termen lung și scurt, pe baza evaluărilor externe>> DETALII

ANALIST PREȚURI 

- Se va implica activ în realizarea politicilor companiei de stabilire a preţului pentru toate canalele de vanzare
- Va evalua riscurile, vei identifica şi recomanda actiunile de corecţie adecvate
- Va fi responsabil de monitorizarea activității concurețtilor privind stabilirea prețurilor și vei propune acțiuni de corecție
- Va furniza date de piață pentru a compara politica companiei de stabilire a prețurilor cu cea a concurenței (Price Awareness) >> Aplicați pe adresa recrutare@regencycompany.ro


STOCK CONTROLLER

Supervizează înregistrările din sistemele informatice și asigură corelația cu mișcările fizice de stoc din depozit
- Realizează rapoarte de tranzacții stoc, analizează și compară datele, identifică diferențele
- Identifică sursele de eroare și propune soluții pentru eliminarea acestora
- Analizează rezultatele de inventar >> DETALII