CATEGORII PRODUSE

Accesorii dressing

Accesorii bucatarie

Manere & Butoni

Agatatori & cuiere

Balamale

Picioare & Role

Cadre mese/birou

Glisiere & Sisteme sertare

Console | Suporti | Conectica

Usi mobilier

Sisteme pentru usi

Incuietori & inchideri usi

Electrice

Pal Melaminat

Pal Brut

MDF & Fronturi

PFL

Canturi

Blaturi

Ambalare

Scule

OSB

Materiale de constructii

Diverse

Adezivi Placi Compozite

Mineralo Acrilice

Accesorii pt canapele

NEWSLETTER
CONTACT/ORAR

TEL:
0741.10.10.10
FAX:
021 255 64 75

ORAR:
Luni-Vineri: 08:00 - 18:00 Sambata: 08:00 - 14:00 Duminica: închis

SOCIALIZARE
Urmareste-ne pe: Pagina Facebook Regency Company Pagina Twitter Regency Company
Visa Visa Electron Mastercard
Cariere

Trimite CVINFORMARE INIȚIALĂ

Subscrisa Regency Company SRL, cu sediul în București, Bd. Basarabia, nr.256, etaj 1, sector 3, număr de Ordine Registrul Comertului J40/2042/1999, CUI RO 11680026, telefon 0241/2553957, e-mail: dpo@regencycompany.ro, în baza art 13 din Regulamentul UE  679/2016 vă informăm că vom colecta și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal: nume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa, CNP, etc. în scopul încheierii contractului de muncă dintre dumneavoastră și subscrisa.
Temeiul juridic al prelucrării datelor dumneavoastră îl reprezintă încheierea și executarea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b din Regulament) precum și prelucrarea necesară conform obligației legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulament) obligație legală reglementată de legislația muncii.
Vă informăm că, destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt:
- în situația în care se încheie un contract de muncă: angajații subscrisei, instituțiile statului, și nu intenționăm transferul acestor date către o altă companie.
Vom folosi datele dumneavoastră personale referitoare la procesul de recrutare pentru:
– a evalua dacă sunteți potrivit pentru o poziție în cadrul SC Regency Company SRL
– a vă contacta cu privire la aplicația dumneavoastră,
– a administra procesul de recrutare,
– a vă contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior, chiar și pentru firmele din grupul Regency Company și pentru care considerăm că aveți profilul profesional potrivit,
– a avea evidența unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ați participat și a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o ofertă sau pentru care oferta a fost refuzată.
Nu divulgăm sau transferăm datele dumneavoastră personale către terți. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer.
Informațiile cu caracter personal pot fi divulgate către Poliție, Instanțe judecătorești sau organe ale statului abilitate atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune.
În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta măsurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.
Datele vor fi stocate:
- pe o perioada determinată, atâta timp cât există contractul de munca în vigoare (dacă se va încheia un contract de muncă) precum si, în conformitate cu legislația în vigoare atâta timp cât avem obligația legală de a păstra contracte de muncă, ștate și alte documente legale în evidența contabilă și în arhiva societății.
-pe o perioada de 3 ani în situația în care nu s-a încheiat contractul de muncă.
Vă informăm că, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale, precum și rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum și dreptul de a face plângere la Autoritatea de Supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost nerespectate.
Vom stabili măsuri tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea integritatea și accesibilitatea datelor dvs cu carcater personal prelucrate, vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislația în vigoare.


Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency.
Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la
recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.



POSTURI DISPONIBILE
 

PROGRAMATOR WEB (PHP, JAVASCRIPT, CMS)

- Dezvoltă soluții IT, aplicații web, module prestashop, plugin-uri wordpress pentru site-urile deținute de companie
- Întreținerea interfețelor programelor la timp pentru transmiterea/vizualizarea consolidată a datelor
- Creează documentația de lucru a programelor dezvoltate (instalare, interogare, analiză, rapoarte, setare)
- Stabilește acțiuni preventive și corective pentru problemele legate de funcționarea programelor >> DETALII

GRAFICIAN 3D

- Creează produse noi
- Simulează machete 3D
- Generează și modelează produsele existente sau produse noi >> DETALII

OPERATOR COMENZI ONLINE

- Preluarea, înregistrarea, confirmarea și gestionarea comenzilor (site, email sau telefon)
- Urmărirea comenzilor de la plasare până la livrarea și încasarea acestora
- Rezolvarea problemelor apărute în procesul de achiziție online
- Comunicarea cu clienții magazinului online (informații cu privire la produse, condiții și modalități de livrare) >> DETALII

SPECIALIST ACHIZIȚII / ANALIST PREȚURI

- Dezvoltă metodologia pentru analize și studii de piață
- Monitorizează continuu parametrii de piață selectați
- Realizează activitatea de cercetare, monitorizare și întocmire de analize legate de tendințele pieței
- Gestionează proiecte
- Participă la târguri de specialitate, atât în țară cât și în străinătate >> DETALII

ECONOMIST FINANCIAR

- Efectuarea plățlori online
- Înregistrarea cronologică și verificarea documentelor aferente registrului de bancă și casă
- Întocmire rapoarte financiare cerute de conducere
- Înregistrarea deconturilor de cheltuieli >> DETALII

SPECIALIST RESURSE UMANE

- Raportează corect, complet și la timp către specialistul administrare de personal datele salariale pentru înregistrarea în REVISAL (zile nemotivate, CFP, etc)
- Înregistrarea lunară în aplicația payroll a tuturor datelor necesare efectuării calculului salarial
- Emiterea lunară a fișelor de pontaj, a statelor de plată, a fluturașilor, a rapoartelor de viramente
- Generarea, verificarea și validarea D 122

- Efectuarea periodică a raportărilor statistice privind datele salariale
- Emiterea și eliberarea adeverințelor privind veniturile salariaților companiei
- Oferă consultanță privind modul de calcul al salariilor, a aplicării prevederilor legale în domeniul salarizării
- Efectuarea întreagii activități de salarizare conform legislației în vigoare
- Consultarea permananetă a modificărilor legislative, raportarea și implementarea acestora în activitatea desfășurată >> DETALII


FUNCȚIONAR ECONOMIC / FACTURIST


- Întocmirea de facturi, avize, proforme
- Întocmire dispoziții de plată / încasare
- Emitere de chitanțe, încasare numerar și prin POS, întocmește zilnic monetarul, raportul Z
- Arhivarea documentelor >> DETALII