CATEGORII PRODUSE

Accesorii dressing

Accesorii bucatarie

Manere & Butoni

Agatatori & cuiere

Balamale

Picioare & Role

Cadre mese/birou

Glisiere & Sisteme sertare

Console | Suporturi | Conectica

Usi mobilier

Sisteme pentru usi

Incuietori & inchideri usi

Electrice

Pal Melaminat

Pal Brut

MDF & Fronturi

PFL

Canturi

Blaturi

Ambalare

Scule

Materiale de constructii

Mobilier

Mineralo Acrilice

Accesorii pt canapele

NEWSLETTER
CONTACT/ORAR

TEL:
0741.10.10.10
FAX:
021 255 64 75

ORAR:
Luni-Vineri: 08:00 - 18:00 Sambata: 08:00 - 14:00 Duminica: închis

SOCIALIZARE
Urmareste-ne pe: Pagina Facebook Regency Company Pagina Twitter Regency Company
Visa Visa Electron Mastercard
Cariere

Trimite CVINFORMARE INIȚIALĂ

Subscrisa Regency Company SRL, cu sediul în București, Bd. Basarabia, nr.256, etaj 1, sector 3, număr de Ordine Registrul Comertului J40/2042/1999, CUI RO 11680026, telefon 0241/2553957, e-mail: dpo@regencycompany.ro, în baza art 13 din Regulamentul UE  679/2016 vă informăm că vom colecta și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal: nume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa, CNP, etc. în scopul încheierii contractului de muncă dintre dumneavoastră și subscrisa.
Temeiul juridic al prelucrării datelor dumneavoastră îl reprezintă încheierea și executarea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b din Regulament) precum și prelucrarea necesară conform obligației legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulament) obligație legală reglementată de legislația muncii.
Vă informăm că, destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt:
- în situația în care se încheie un contract de muncă: angajații subscrisei, instituțiile statului, și nu intenționăm transferul acestor date către o altă companie.
Vom folosi datele dumneavoastră personale referitoare la procesul de recrutare pentru:
– a evalua dacă sunteți potrivit pentru o poziție în cadrul SC Regency Company SRL
– a vă contacta cu privire la aplicația dumneavoastră,
– a administra procesul de recrutare,
– a vă contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior, chiar și pentru firmele din grupul Regency Company și pentru care considerăm că aveți profilul profesional potrivit,
– a avea evidența unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ați participat și a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o ofertă sau pentru care oferta a fost refuzată.
Nu divulgăm sau transferăm datele dumneavoastră personale către terți. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer.
Informațiile cu caracter personal pot fi divulgate către Poliție, Instanțe judecătorești sau organe ale statului abilitate atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune.
În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta măsurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.
Datele vor fi stocate:
- pe o perioada determinată, atâta timp cât există contractul de munca în vigoare (dacă se va încheia un contract de muncă) precum si, în conformitate cu legislația în vigoare atâta timp cât avem obligația legală de a păstra contracte de muncă, ștate și alte documente legale în evidența contabilă și în arhiva societății.
-pe o perioada de 3 ani în situația în care nu s-a încheiat contractul de muncă.
Vă informăm că, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale, precum și rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum și dreptul de a face plângere la Autoritatea de Supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost nerespectate.
Vom stabili măsuri tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea integritatea și accesibilitatea datelor dvs cu carcater personal prelucrate, vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislația în vigoare.


Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency.
Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la
recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.



POSTURI DISPONIBILE
 

DIRECTOR MAGAZIN - București, Brașov
 
- Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți pe zona alocată
- Organizarea, coordonarea și controlul activității desfășurate în cadrul punctului de lucru
- Coordonează activitatea comercială și operațională din punctul de lucru
- Este formator în cadrul echipei pentru activitatea angajaților din subordine
- Asigură recrutarea și integrarea noilor angajați
- Motivează echipa pentru a se dezvolta în mod continuu
- Planifică impreună cu echipa operațiunile necesare pentru activitatea specifică puctului de lucru și urmărește îndeplinirea lor
- Este garantul respectării cadrului legislativ și a normelor de siguranță în magazin
- Gestionează buna funcționare a magazinului din punct de vedere tehnic și organizatoric
 >> DETALII

AGENT VÂNZĂRI - Cluj, Ploiești, Constanța, Râmnicu Vâlcea
 
- Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți pe zona alocată
- Analizează cerințele clienților și acordă consultanță privind caracteristicile produselor
- Asigură analiza pieței și monitorizarea concurenței
- Asigură realizarea și implementarea strategiei de vânzări a produselor în conformitate cu politica comercială a firmei 
>> DETALII
 
OPERATOR FACTURARE - București, Cluj, Timișoara
 
Abilități de operare PC și a pachetului MS Office
- Cunoașterea unui soft de gestiune contabilă/ERP – constituie un avantaj;

- Întocmirea facturilor, avizelor, proformelor
- Întocmire dispozițiilor de plată/încasare
- Emiterea chitanțelor, încasare numerar sș prin POS
- Întocmirea zilnică a monetarului, raportul Z 
>> DETALII

ECONOMIST FINANCIAR

Efectuarea de plăți online
- Înregistrarea cronologică și verificarea documentelor aferente registrului de bancă și casă
- Întocmire rapoarte financiare cerute de conducere
- Înregistrarea deconturilor de cheltuieli
- Înregistrare notă salarii, verificare fișe de cont aferente înregistrărilor efectuate 
>> DETALII

CONTABIL

- Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite (facturi interne, externe și intracomunitare)
- Înregistrează bonurile de consum, listele de inventariere și întocmește documentele aferente inventarierii
- Asigură evidența contabilă a stocurilor, balanță stocuri, relațiile cu furnizorii
- Analizează și urmărește rulajele și soldurile conturilor prelucrate
- Analizează și urmărește solduri furnizori și întocmește scadențar facturi primite 
>> DETALII

SPECIALIST RESURSE UMANE

- Raportează corect, complet și la timp către specialistul administrare de personal datele salariale pentru înregistrarea în REVISAL (zile nemotivate, CFP, etc)
- Înregistrarea lunară în aplicația payroll a tuturor datelor necesare efectuării calculului salarial
- Emiterea lunară a fișelor de pontaj, a statelor de plată, a fluturașilor, a rapoartelor de viramente
- Generarea, verificarea și validarea D 122
- Efectuarea periodică a raportărilor statistice privind datele salariale
- Emiterea și eliberarea adeverințelor privind veniturile salariaților companiei
- Oferă consultanță privind modul de calcul al salariilor, a aplicării prevederilor legale în domeniul salarizării
- Efectuarea întreagii activități de salarizare conform legislației în vigoare
- Consultarea permananetă a modificărilor legislative, raportarea și implementarea acestora în activitatea desfășurată >> 
DETALII

PROGRAMATOR IT

Cunostinte de programare ASP.NET, VisualBasic .NET, VisualBasic Clasic, C#
- Cunostinte de lucru cu baze de date (MS SQL Server);
- Pasiune pentru dezvoltare software, integrarea solutiilor gasite in produsele proprii, reprezinta un plus;
- Cunostinte in dezvoltare Web / aplicatii economice (financiar - bancare, CRM, ERP) / baze de date; 
Dezvoltarea de aplicatii web si intretinerea aplicatiilor actuale;
- Intretine si testeaza programele dezvoltate;
- Ofera suport, modeleaza si implementeaza cerintele solicitate de departamentele din cadrul companiei;
- Dezvolta programe software si rapoarte la solicitare;
- Testare/implementare componente aplicatii >> DETALII

GRAFICIAN 2D / 3D

- Cunoștințe avansate în programele InDesign, Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw; 3D (ex. Autodesk 3ds MAX, Sketchup, Catia, Autocad);
- Experiență layout design publicitate/web design, tipar (cataloage, pliante, postere etc.); Cunoașterea programelor de editare grafică Adobe CC (Photoshop, Lightroom);
- Experiență în domeniul tipografic (cunoștințe pregătire pentru tipar); Cunoștințe foarte bune de comunicare vizuală (compoziție, cromatică, echilibru) 
>> DETALII